Mesto za odmor i pisanje knjige

(Prekoredni post 28. mart 2013)
Već duže vremena razmišljam da negde malo zastanem, odmorim se i napišem knjigu o prvom delu putovanja, onom koji je za mene bio u znaku ljubavne bajke podjednako kao i u znaku ostvarenja životnog sna. Mesto o kome sam razmišljala trebalo je da bude u zemlji gde je prilično jeftino živeti, gde nije teško produžiti vizu i da ona nije skupa, gde je sigurno i gde mi se dopada. Sve to uklopilo se u slučaju Kambodže i mesta Kep u Tajlandskom zalivu, na samom jugu zemlje, na granici sa Vijetnamom. Danas se selim u svoj novi privremeni dom i veoma sam srećna zbog toga što ću se malo duže odmoriti od pedalanja, što ću imati “svoj” krov nad glavom i gde ću moći i da radim, nadam se uspešno.
Evo mini foto-albuma o Kepu:
Kep je poznat po rakovima i zaštitni znak grada je rak:

Ležaljke na plažama, u otvorenim bungalovima koji su ujedno mesta za piknik i kafići:

Moj bungalov: soba i kupatilo. Kućica je od nabijene zemlje i ima bambusov krov. Ispred imam baštensku garnituru od kamena: sto i dve klupe. A u sobu su mi uneli radni sto i stolicu. Cena je 5$ a uz cenjkanje, na duže (mesec-dva-tri…) 4$. WiFi je postojao, ali su ga ukinuli.

Najveća riba na ovom roštilju košta 2$, ali nije ni približno tako ukusna kao laoška. A i ja više volim rečnu ribu. No zato ću tamaniti lignje koje obožavam:

Market rakova:

Treba li da kažem koliko se radujem? Dok nisam posetila ovo mesto, nisma ni znala šta tačno tražim. A kako sam ušla u Kep, zaljubila sam se u njega, posebno zato što je veoma tiho i skoro bez turista. Naime, gradić je malo nesrećno razuđen, duž obale, pa s jednog na drugi kraj ima oko 8 km, a bez centra i prečica. Većini turista to nije privlačno. A i ovo je vikend-mesto: ovde dolaze mahom Kambodžani vikendom.

Lokacija Kepa na mapi:

View all comments
Voja
11 years ago

Eto, i te su se kockice slozile – da nadjes odgovarajuce mesto. Sad izglancaj tastaturu, naostri prste i opleti. Mi na ovoj strani sveta cemo da cekamo knjigu i izvirujemo na ovaj sajt. Pozdrav!

Reply to  Voja

Hehe, startujem sutra. ovih dana sam pisala za moj blog (priručnik) i za Q-sphere te sutra, 1. aprtila, ali sasvim ozbiljno, krećem sa knjigom. A i pacove u bungalovu smo juče potomanili, recepcioner i ja, tako da sad imam sve uslove za rad 🙂

Dobrotvorka
11 years ago

E, svala cast! Bas sam razmisljala o tome kako ti je odmor verovatno potreban!
Pozdrav i uzivaj!

Reply to  Dobrotvorka

Ćao draga!
Verovatno mi jeste potreban mada teško podnosim ostajanje na jednom mestu. Već me hvataju pundravci i da me pisanje ne drži prikovanom za stolicu, otpedalala bih odavde nakon tri dana predaha.
Teško je skrasiti se nakon skoro dve godine neprestanog kretanja, ali je s druge strane i lep osećaj imati ponovo “dom”, makar privremen.
Inače, mesto je idealno za odmor i pisanje, jer je kao pusto ostrvo. Ovde nema šta drugo da se radi 🙂
Veliki pozdrav i hvala na javkjanju!

svetlana

Draga Snežana,
Sasvim slučajno sam naletela na Vaš blog na b 92, negde početkom vikenda i od tada sasvim namerno ne prestajem da čitam,čitam…sve vraćajući se na prethodni, pa na početak, pa gledam u atlas (ništa google map), na kraju sam familiji čitala nagals sve…potpuno mi je sve nestvarno, iz ove naše hladnoaprilske,beogradske,otužne atmosfere. Šta da Vam kažem, odmorite se dobro i čuvajte se.
Veliki poydrav.

philippe de France
11 years ago

hello !!! use google to read me !!!sorry !
je viens de découvrir ton blog et forcément ton voyage !! c’est une super balade que tu réalises !
je continue donc à profiter de ton aventure pour rêver un peu !!!!!!
je te souhaite du beau temps et du vent pour te pousser par temps de fatigue !!!!!!
bye ! philippe

Hi Philippe!
Thank you for sending me a message.
I used Google Translate and understood that you like my travelling. I checked out your blog — you really like bicycles 🙂
Hope you’ll enjoy reading my other articles as well.
Regards,

vlada
11 years ago

Cao Snezo! Nismo se odavno culi a koliko vidim vec duze tumaras po mojim omiljenim krajevima. Zavidim ti vec odavno na tome! Ne propusti da posetis Sihanoukwille, ako to vec nisi ucinila. U centru je bila jedna dobra knjizara koju je drzao jedan Italijan po imenu (cini mi se) Tony. Interesantan tip koji je jos uvek bio u starom dobrom fazonu dece cveca. Tu se moglo naci svakakvih knjiga na nekolicini jezika. U blizini te knjizare je bio jedan bar koji je licio na pravi Saloon iz straih kaubojskih filmova. Drazli su ga neki Australci koji su se ponosili najhladnijim… Read more »

10 years ago

Ćao Vlado! Gde si ti sad? Australija ili si negde još dalje (ako postoji dalje)? Nisam još bila u Sihanoukvilu ali ću svakako otići.I promuvaću se svuda, i korsitiće mi ove preporuke. Ništa nisam videla od Kambodže osim Pnom Pena, jer sam iz Laosa vozila direktno na obalu, radi misije pisanja knjige 🙂 No, kad budem završila s pisanjem, ili u pauzama, posetiću i Sihanoukvile, i Angkor i sve što ima da s evidi. Kambodža je ravna i dosadano je za pedalanje, ali šta da se radi. Inače, i ja volim ovaj deo sveta, mislim da je među najlepšim delovima… Read more »

ivan

Prava avantura,piši sve bice odlicno za citati,a kad dođes blize evo ti jedno mesto za zastati i pisati!pozzrelaksacija uz welness

Mirjana
7 years ago

Draga Snežana,
Kako se približilo moje putovanje, ja ponovo izčitavam prelepe i nadasve korisne postova destinacija koje su definitivno na mom spisku. Hvala ti puno.

Svetlana zdravo!
Dobro došli na blog! Drago mi je što vas je slučajnost svratila na moje stranice, a još više što ste se zadržali i što vam se sve ovo dopada.
Nadam se da ćete i ubuduće svraćati ovde 🙂
Veliki pozdrav iz Kepa u Kambodži

Would love your thoughts, please comment.x