Srbija

Fruška gora – srpski Atos, 10. dan (kraj)

06.11.2019 | 2 komentara
(17. oktobar 2019) Poslednji dan mog hodanja po fruškogorskim manastirima. Budim se još pre pet da bih napisala objavu o jučerašnjem danu. Dejan i Kleo spavaju, svako u svojoj sobi....

Fruška gora – srpski Atos, 9. dan

03.11.2019 | nema komentara
(16. oktobar 2019) Budim se pre crkvenih zvona – zanimljivo mi je to pošto su mi ona, kao i pozivi imama sa džamija, ili zvuk bubnja u budističkim hramovima uvek...

Fruška gora – srpski Atos, 8. dan

31.10.2019 | nema komentara
(15. oktobar 2019) . . “Hello!”, obraća mi se monahinja ozarenog lica, u svojim četrdesetim. “My English is not so good, but… “ “Dobar dan”, prekinem je u pola rečenice....

Fruška gora – srpski Atos, 7. dan

29.10.2019 | 5 komentara
(14. oktobar 2019) “Draga Snežana,   Kontaktirala sam sve manastire i rečeno mi je da noćenje kod njih nije moguće. Jedino ako ste na licu mesta možete pitati Igumana pa...

Fruška gora – srpski Atos, 6. dan

26.10.2019 | nema komentara
(13. oktobar 2019)   Nedelja je i u Vrdniku je pijaca. Kupujem jabuke i krećem uzbrdo prema Jasku (ovdašnji stanovnici tako menjaju ime Jazak po padežima). A taj naziv manastira...

Fruška gora – srpski Atos, 5. dan

25.10.2019 | 2 komentara
(12. oktobar 2019) * Ovog jutra imam društvo za planinarenje: sa mnom kreću Vesin sin Vlada, njegova devojka Nina, Vesinna sestra Boba i jedna nastavnica iz škole. Hodaćemo zajedno privh...

Fruška gora – srpski Atos, 4. dan

24.10.2019 | 1 komentar
(12. oktobar 2019) * Kiša je padala cele noći, ali su do jutra oblaci presušili. Sudeći po nebu u svitanje, dan će biti vedar i verovatno topao. Nemam dovoljno hrane...

Fruška gora – srpski Atos, 3. dan

20.10.2019 | nema komentara
(10. oktobar 2019)   Pred zoru je počela kiša i jak vetar. To sam i očekivala prema vremenskoj prognozi. Probudivši se usred noći od vetra, blagoslovila sam Sanju i Borislava...

Fruška gora – srpski Atos, 2. dan

19.10.2019 | 1 komentar
(9. oktobar 2019) * Za doručak, Daca je umesila pitu sa sirom, uz koju odlično ide kozja surutka. I kajmak. Kao i razne vrste sireva koje iznosi na sto. Dajem...

Fruška gora – srpski Atos, 1. dan

18.10.2019 | 5 komentara
8. oktobar 2019. Ne zaboravi masku za oci za spavanje. I jednu dodatnu merino majicu. Ujutru dodaj cetkicu u neseser. Naocari za citanje u torbicu oko struka. Platnu karticu i...

Manastiri Fruške gore – srpski Atos (uvod)

18.10.2019 | 2 komentara
7. oktobar 2019. 📯🥁🎺 Daje se na znanje! 🎺📯🥁 Danas krećem na novu pešačku turu, ovog puta po Fruškoj gori. Od povratka sa Camino de Santiago želim da hodam po...

Severna Koreja – putovanje po zemlji Kim Džong Una

21.09.2018 | nema komentara
Izašao je probni, digitalni otisak, a do kraja sledeće nedelje izlazi ceo tiraž iz štampe. Na 297 stranica, od čega je pola tekst, a pola foto-reportaža sa preko 300 fotografija…...

Tribine u ex-Yu

25.08.2018 | 2 komentara
Od početka oktobra kreću tribine o putovanju Severnom Korejom na kojima ću ujedno promovisati i knjigu. Ovo su predavanja koja sam do sad zakazala, ili su u toku dogovori oko...

Ažuriran spisak tribina

11.05.2016 | 4 komentara
Za one koji nemaju FB a došli bi na tribinu, ovde ću postavljati ažurirane spiskove tribina i najvaljivati sve promene. Ovo je trenutno važeći raspored:   4. maj, sreda Pančevo...

Od cikloputnika do ciklonomada

27.04.2016 | nema komentara
Pozivam vas da dođete na neku od putničkih tribina koje ću naredna dva meseca držati u pedesetak gradova na Balkanu. Iako je povod za moj dolazak objavljivanje nove knjige, ovo će...

Nova knjiga i tribine

07.03.2016 | 3 komentara
Krajem aprila izlazi moj novi novi putopisni roman “Nomad”, a u maju dolazim u Srbiju (već sam kupila kartu) i ostaću do kraja juna. Planiram tribine i druženja, a biće...

Balkane moj

27.11.2014 | 4 komentara
Dok sam bila u Srbiji i u susedstvu, nisam stizala da pišem. Svakoga dana sam putovala, uglavnom biciklom a kasnije malo i autobusom, gotovo svake večeri sam imala tribine, a...

Oproštajna tribina i dalji planovi…

21.10.2014 | 9 komentara
Mesec i po dana obilazila sam gradove po Srbiji, Bosni i Republici Srpskoj, Hrvatskoj i Crnoj Gori. Gotovo svake večeri držala sam tribine, pričajući o svom putovanju, deleći svoja iskustva...

Još malo

17.11.2011 | 4 komentara
Prolazak kroz Republiku Srpsku pamtićemo po sunčanim i za ovo doba godine prilično toplim danima (+10 C ili više) i skoro neizdržljivo hladnim noćima (dva puta teperatura se spuštala na...

Braća i sestre po ludilu

12.11.2011 | 1 komentar
– Samo se vi zezajte, a kad ja budem okačio fotke i statistiku o tome koliko puta ste stali da nešto uslikate, koliko puta da piškite, a koliko da proćaskate...